... Man. Objevte svou tajnou zbraň pro hru svádění ve vůni toaletní vody pro muže Bruno Banani Man. Jiskřivá aromaticko-květinová vonná kompozice byla na trh uvedena v roce 2000. Ukrývá se za moderním designem flakonku a je navržena tak, aby nenechala žádnou ženu ve vašem okolí chladnou. Toaletní voda nejlépe vynikne především v chladnějších měsících ...
Kosmetika a parfémy | Parfémy
... na dlouhotrvající ochranu před potem. Deodorant pro muže Bruno Banani Man bude o vaši pokožku v podpaží jemně pečovat a navíc ji provoní velmi příjemnou vůní. Snadno ho poznáte podle elegantního designu obalu ve zlato-černém provedení. Tento deodorant skvěle doplní produkty ze stejnojmenné řady Bruno Banani Man, jejíž vlajkovou lodí je populární ...
Kosmetika a parfémy | Tělo | Deodoranty a antiperspiranty
... Magic Man. Na míru všem charismatickým mužům byla v roce 2008 vytvořená pánská vůně toaletní vody Bruno Banani Magic Man, která poodkrývá magickou vonnou kompozici plnou pikantních vonných akordů. Dřevitě-kořeněná vůně, jež se stane vaší tajnou zbraní pro hru svádění, zaujme s jediným přivoněním i pohledem. Pyšní se totiž moderním designem flakonku ...
Kosmetika a parfémy | Parfémy
... absolutní muž sedí bokem a užívá si.“ Slogan, který inspiroval vznik vůně toaletní vody pro muže Bruno Banani Absolute Man. Aromaticko-kořeněná vonná kompozice byla na trh uvedena v roce 2014 a je popisovaná jako živá a energická vůně vytvořená pro všechny neodolatelné muže, které svádějí ženy bez námahy. Toaletní voda, jíž poznáte podle moderního
Kosmetika a parfémy | Parfémy
... absolutní muž sedí bokem a užívá si.“ Slogan, který inspiroval vznik vůně toaletní vody pro muže Bruno Banani Absolute Man. Aromaticko-kořeněná vonná kompozice byla na trh uvedena v roce 2014 a je popisovaná jako živá a energická vůně vytvořená pro všechny neodolatelné muže, které svádějí ženy bez námahy. Toaletní voda, jíž poznáte podle moderního
Kosmetika a parfémy | Parfémy
... Man. Objevte svou tajnou zbraň pro hru svádění ve vůni toaletní vody pro muže Bruno Banani Man. Jiskřivá aromaticko-květinová vonná kompozice byla na trh uvedena v roce 2000. Ukrývá se za moderním designem flakonku a je navržena tak, aby nenechala žádnou ženu ve vašem okolí chladnou. Toaletní voda nejlépe vynikne především v chladnějších měsících ...
Kosmetika a parfémy | Parfémy