Chloé Chloé. Pociťte na své kůži francouzský šarm v podání dámské parfémované vody Chloé od luxusní oděvní značky Chloé. Elegantní flakonek této orientálně-květinové vůně připomíná plisování a je ozdoben jemně růžovou mašlí. Romantické vzezření je přímím odrazem ryze ženské vůně ukrývající se uvnitř lahvičky. Za zrodem sladce květinové kompozice ...
Kosmetika a parfémy | Parfémy
... , kteří nezavírají brány před žádným dobrodružstvím, je vytvořená pánská vůně parfémované vody HUGO BOSS Hugo Man Extreme. Jedná se o svěží aromatickou vůni, jež je vhodná na denní nošení, dokonale vynikne především v teplých jarních a letních dnech. Dynamická toaletní voda je zabalená do moderního designu flakonku ve světle modré barvě. Na trh ...
Kosmetika a parfémy | Parfémy
... , kteří nezavírají brány před žádným dobrodružstvím, je vytvořená pánská vůně parfémované vody HUGO BOSS Hugo Man Extreme. Jedná se o svěží aromatickou vůni, jež je vhodná na denní nošení, dokonale vynikne především v teplých jarních a letních dnech. Dynamická toaletní voda je zabalená do moderního designu flakonku ve světle modré barvě. Na trh ...
Kosmetika a parfémy | Parfémy
TOUS Man. Tous Man je orientální vůně pro muže, uvedena na trh v roce 2004. Tous Man je orientální párty, kde jsou plátky pomeranče a grepu naloženy v koření a zvou mezi sebe sladké kousky ananasu, jablka a rebarbory. Na konec se přidávají i tajemné tóny santalu, cedru a ambry, doplněné mošusem.
Kosmetika a parfémy | Parfémy
Mercedes-Benz Man. Vůně toaletní vody pro muže Mercedes-Benz Man nadchne všechny milovníky výjimečných vůní a také rychlých, luxusních automobilů. Kořenitě-dřevitá vonná kompozice, která je až po okraj naplněná mužností, byla na trh uvedena v roce 2015. Za vznikem vůně, zabalené do černého flakonku s logem automobilky Mercedes-Benz, stojí ...
Kosmetika a parfémy | Parfémy
... intenzivní vonný zážitek, který vás odliší v davu? Pak by vaší pozornosti rozhodně neměla uniknout vůně toaletní vody pro muže Armaf Club de Nuit Intense Man. Mužná vůně, určená pro charismatické a sebevědomé muže, byla na trh uvedena v roce 2015. Dřevitě-kořeněná toaletní voda se ukrývá v moderním flakonku v černé barvě a stane se doplňkem, který
Kosmetika a parfémy | Parfémy