Dolce&Gabbana Pour Homme. Svěží kořeněná toaletní voda pro muže Dolce & Gabbana Pour Homme byla na trh uvedena v roce 2012, ale její historie sahá až do roku 1992, kdy byla představena vůbec poprvé. Světoznámá značka Dolce & Gabbana se tak rozhodla vrátit přímo ke kořenům a uvedla novou svěží kořeněnou mužskou vůni, která podtrhává sílu ...
Kosmetika a parfémy | Parfémy
... Pour Homme. Givenchy Pour Homme je pánská vůně značky Givenchy podle Pabla Reinosa, uměleckého ředitele značky, "poctou klasické moderně". Podařilo se jí zachytit mistrovství, vyváženost a eleganci - prvky, které se staly puncem jejích předchůdců, obohacené o smělost, dynamičnost a inspiraci novým miléniem. Svěží vůně Givenchy Pour Homme ...
Kosmetika a parfémy | Parfémy
... Pour Homme. Givenchy Pour Homme je pánská vůně značky Givenchy podle Pabla Reinosa, uměleckého ředitele značky, "poctou klasické moderně". Podařilo se jí zachytit mistrovství, vyváženost a eleganci - prvky, které se staly puncem jejích předchůdců, obohacené o smělost, dynamičnost a inspiraci novým miléniem. Svěží vůně Givenchy Pour Homme ...
Kosmetika a parfémy | Parfémy
... si všimnete na vůni Givenchy pour Homme Blue Label je její stimulující svěžest. Tato nová svěží "dřevitá" vůně kombinuje trvalou svěžest s mužnou sílou pánských vůní značky Givenchy. Zvláštní pozornost byla věnována dlouhodobé trvanlivosti svěží složky tohoto parfému. Většina nót vůně Givenchy pour Homme je přítomna také ve vůni Givenchy ...
Kosmetika a parfémy | Parfémy
... si všimnete na vůni Givenchy pour Homme Blue Label je její stimulující svěžest. Tato nová svěží "dřevitá" vůně kombinuje trvalou svěžest s mužnou sílou pánských vůní značky Givenchy. Zvláštní pozornost byla věnována dlouhodobé trvanlivosti svěží složky tohoto parfému. Většina nót vůně Givenchy pour Homme je přítomna také ve vůni Givenchy ...
Kosmetika a parfémy | Parfémy